Liten uppdatering!

Hejhej! Idag har jag varit i skolan ett par timmar. Hade egentligen inte behövt åka upp då vi gick igenom statistik och endast hade 1timme och 20mins lektion! Värdelöst! Sen tappade jag bort en del av mina tågpengar och fick panik! Hittade bara en hundralapp! Som tur var fanns Karin i klassen vid min sida och ryckte ut och lånade mig 12kr så jag skulle kunna köpa biljett. Tåget blev lite försenat så jag kunde sätta mig ner och leta igenom väskan! Så fanns där i min cosmotidning 2 hundralappar!? Hel mysko! Hade bara 200 när jag pkte hemifrån och nu 300! Så de va toppen! Nu på kvällen har vi ätit ädelost kyckling och promenerat med Ruff. Imorgon blir det jobb men först ska jag lämna Ruff vid Albano! Dags för hans operation av armbågslederna. Kommer säkert gå jätte bra men är ändå lite orolig!

Helgen kommer tillbringas i österbybruk och kika på utställning. Kommer inte delta med Ruff som ni förstår. Lördagkvällen blir hemma hos Malin tillsammans med Gävle tjejerna och givetvis Fia och Linda! Kommer bli en superkul kväll! Fia och jag ska även sova över! Blir tjejsnack hela natten!


Kommentarer
Postat av: Milla

Va kul att du tänker prova receptet! Det var kanongott :)

Jag hade också en värdelös dag i skolan. Tackade nej till jobb för att vi hade obligatorisk dag. 30minuter varade lektionen! då blir man vansinnig.

2009-05-20 @ 10:48:07
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Rosi

Ja, är verkligen supernöjd med kopparna! =) Och Ruffs operation kommer säkert gå jättebra, de är duktiga på Albano har jag hört. Och vad kul att du ska på hundutställningen här i helgen! Jag är rätt sugen på att åka upp o kika lite själv på lördag faktiskt. Jag menar, hur ofta får man chansen att se så många hundar på ett o samma ställe? =)

2009-05-22 @ 11:37:32
URL: http://twistedavalanche.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, superkul med katt! Längtar verkligen =) Jadå, klart jag har kvar mitt lilla hjärta, skulle inte kunna tänka mig att vara utan honom, hemsk tanke! Nej, vi bara utökar vår lilla familj, haha =)

Hur har det gått för Ruff, gick operationen bra?

Puss!

2009-05-28 @ 22:37:34
URL: http://twistedavalanche.blogger.com
Postat av: Lovisa

Så söt han är.. Växer fort va!? /Kram Lovisa och Saga

2009-06-16 @ 17:50:55
URL: http://stromberg08.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0