Äntligen 23!

Grattis till mig idag! Och tack för alla gratulationer! Aldrig fått så många tror jag =) Nu har jag äntligen fyllt 23, det är "min" ålder som jag alltid har velat bli. Vid 23 får man göra allt! Iaf allt som jag vill kunna göra :) Hur jag jag då firat min stora dag? Jo började med en lite sovmorgon, D gick ut med Ruff och jag fick snozza lite extra. Sedan glömde D bort att säga grattis och åkte till jobbet. Schyssta klubben! Sen packade jag inte Ruffetuff och åkte upp till brorsan och lämnade honom för att sedan ta mig till skolan och träffa gruppen och planera morgondagens redovisning. Karin i min grupp fyllde även hon år idag så vi åkte ner på stan och intog Cafe mingel och bar. En vädligt god lunch med kyckling, klyftpotatis och tzatzski. MUMS! Sen var det dags för matte och efter det hämta jag Ruff och åkte till Östhammar på avslutning på utstälningskursen. Gick jätte bra och Ruff var såå duktig om något lite skällig. Fick även present av Camilla när jag var upp på klubben. Rosa lurvstrumpor, tänkarboll till Ruff, foto på Ruff och ett utställningskoppel! TACK!

Sedan vidare mot Öregrund och hälsa på mamma. Här väntade god mat och tårta och lite presenter! Eller ja... kuvert med pengar! Fick även en liten rosa påse med guldtior! 70st :) Så ska jag få en spikmatta! Den är beställd och väntas komma nästa vecka. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem! Sen ska jag SOVA! Lång dag idag och imorgon väntar skolan och redovisning.

En väldigt bra dag har det varit och som sagt, äntligen 23! Får se vad detta år kommer att bjuda på!


tack för alla gratulationer!

Kommentarer
Postat av: Bella

attans, attans, attaaaans vilken miss!

GRATTIS så jätte mycket i efterskott!! =)

2009-05-06 @ 10:05:06
Postat av: Zaida

Hej :) Jag träffade dina trevliga föräldrar och deras hund på eckerölinjen på valborg, de tipsade om din blogg så jag kunde få se din Rufs. Hur SÖÖÖT är han inte!! Lyckliga du :) Jag har två cockerspaniels, en som är 6 månader och en på tio. Hälsa till dina föräldrar om du pratar med dem :)

2009-05-09 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0