Sol sol sol och lite shopping!

Halloj! Idag har jag varit in till Uppsala och träffat mamma och jojje för lite shopping!´Mamma var så snäll så och gav mig ett par skor och en klänning.! tack tack!!! Annars har jag och D suttit ute med Ruff i parken och ätit jordgubbar i solen. Jag gjorde en egen glass till Ruff. Enkelt ochg tydligen väldigt gott! Bara tog en plastpåse och fyllde med vatten och droppa i några korvbitar och godisar och in i frysen ett par timmar och vips en isglass för hundar! Så tittade vår roliga spanska granne förbi och berättade att han hade sett D.s fina bil i garaget när han kom hem. Och han stod och tittade så mcyket och glömde bort att hans hemnycklar låg kvar på hans moppe medan han låste garaget och vips så var han utelåst! D.s hämtade en såg hos Jonny&Jill och sågade upp det. Så snäll som han är. Nu har vi kikat på några vänner avsnitt och ätit Pizza. D spelar tvspel nu och jag ska lägga mig på min spikmatta!!! ÄLSKAR den!


Kommentarer
Postat av: Garlica

Vilken underbar hund! :-)

Sukrin har jag inte testat men tänkt att göra. Det ska ju vara 100% naturligt. Hittills när jag vill ha lite söt har jag tagit lite flytande honung.

Jag har inte testat några low carb produkter, inte känt nåt behov av det.

Lycka till! :-)

2009-07-01 @ 14:51:29
URL: http://metrobloggen.se/Garlica
Postat av: Milla

Grattis till att du har kommit igång! :) Absolut, början är tuff. Mina ben var som gelé, orkade knappt gå upp för två trappor! Det går över när kroppen vant sig med att använda fett som första bränsle istället för kolhydrater. Sockersuget kommer att försvinna snabbt när du låter bli kolhydraterna. Fortsatt lycka till! Berätta gärna hur det går :) kram!

2009-07-02 @ 17:12:00
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0