Liten uppdatering

HalloJ! Tänkte ge er en uppdatering om vad som händer och sker! Bakat har jag gjort, i massvis! Kanelbullar och vaniljbullar :) Mumsigt gott!!! Nu till helgen ska jag göra en smarrig midsommartårta med maränger och hallongrädde. Ruffe har tuggat sönder mina favoskor som jag skulle ha på lördag, men får väl ta mina andra högklackade och hålla tummarna för att jag inte bryter foten. Midsommarafton ska spenderas hos Camilla&Nicko med god mat, trevligt sällskap och lekar. Midsommardagen blir i Öregrund tillsammans med tjejerna och middag på köket, efterrätt hos M&P och sedan en kväll på hummel. Förra året var toppen så hoppas på en liknande kväll! Får hoppas på fint väder oxå så vi kan ta en tur med D.s bil. Den är klar nu men jag har ännu inte hunnit åkt med.


Daniel på en liten provtur

God vaniljbullar

Jag ,Linda och Malin hos M&P förra året innan kvällen slutade på Hummel.
Hoppas på en lika bra kväll tillsammans med dem + Fia, Sara och Anna!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, currysås är underbart! Tack för att du läser, och att du uppskattar recepten! Jättekul att höra :)

2009-06-17 @ 17:40:24
URL: http://www.metrobloggen.se/millasmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0