LCHF

Jaha nu har ju även jag börjat med lchf. Ett försök till att få kontroll över mitt sockersug och jag kan ju säga att min första dag gick bra. Min andra dag vaknade jag, helt skakis. Aldrig kännt mig så svag och jag ville bara slänga i mig en näve med godis och hälla i mig jucie och allt annat gott jag kunde komma på. Lyckades även ta mig till Rusta och handla en pool till Ruff och kika på varenda godispåse i hopp om att någon hade några kolydrater. Men icke! Stolt över att jag inte köpte något iaf! Stort framsteg! Sen har jag experimenterat med diverse olika rätter. Gjort Oopsies(bröd på ägg och philadephia), cheesecake och smoothies. Gjort kanon god kyckling med ädelost och smarrig tacogratäng!
Men lite socker har jag fått i mig genom frukt men inget vanligt godis så de känns ju bra ändå. Målet är en liten minsking på midjan samt ett kontrollerat godissug! Får se hur det går!  Ett stort + är även min spikmatta! Love it!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hur gåre med socker suget?? du måste upptadera maaaj! =)

2009-07-07 @ 20:33:59
Postat av: Anonym

uppdatera* haha

2009-07-07 @ 20:34:27
Postat av: Mikaela

Jag kan lugna dig med att det definitivt är en detox-liknande fas, det tar en liten stund att dels bli av med själva sockersugetoch sen ytterligare ett tag att gå över till att driva kroppen främst på fett istället för snabba kolhydrater. Jag skulle säga att det tog mindre än en vecka för mig att bli av med sockersuget, men över en månad innan konditionen och muskelstyrkan var tillbaka.

2009-07-09 @ 15:53:04
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com
Postat av: Milla

Va kul att du kommit igång! Jag fuskade under min tvåveckors semester, och nu när jag kommit igång upplever jag återigen darriga knän haha :) håll ut så kommer sockersuget snart vara som bortblåst.

Tack för att du läser!

kramar

2009-07-21 @ 17:15:35
URL: http://www.metrobloggen.se/millasmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0