Eftermiddag med Bella

Ja nu har Bella åkt och jag sitter här med min nya blogg och är sprudlande glad! Har lite ont i ryggen dock, är nog för att vi har suttit och spelat mario kart ett par timmar. Vi va bäst! spelade team och vann!!! 172poäng de är inte illa! Innan vi började så tog vi en sväng till donken. Eftersom jag inte va så snyggt klädd så tog vi drivern. Bra dumt måste jag säga att dom inte har meny tavlan då man beställer. För den stod flera meter tidigare och inte tänkte vi på de heller. Så Bella körde glatt fram till högtalaren och en tjej frågar vad vi vill beställa.
-oj? jaha ni hade ingen tavla här. Ja vi har inte riktigt bestämt oss.
-vad vill ni beställa?
-nej vi har inte bestämt oss.
-jag hör inte, ni får komma till nästa lucka.
Så vi åker snällt fram till nästa lucka, i lite panik för vi vet fortfarande inte vad vi vill ha. De brukar ju alltid ha nåt nytt på menyn så kunde va kul o veta vad. Men vi beställer två mc feast meal med cola. Åker till nästa lucka och får en mc feast och en Qp. För de e tydligen slut på mcfeast. Vi får en stor cola och en mellan för de gjorde lite fel. Nåja tänker vi och åker hungriga hem. Mat som mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0